WRM-bijscholing 46 – Basiskennis NLP tijdens de rijles

Bijschrijving bijscholing

Door NLP (neurolinquïstisch programmeren) toe te passen leert de rijinstructeur op een nieuwe manier te kijken naar de wereld om hem heen. Het gevolg is dat de communicatie directer en effectiever is. De toepasbaarheid van NLP en de persoonlijke ontwikkeling staan in deze bijscholing centraal. Tijdens de bijscholing ervaart de rijinstructeur dat persoonlijke groei en ontwikkeling ontstaan door je open te stellen voor nieuwe dingen en je daarbij bewust te worden hoe jij en anderen communiceren. De rijinstructeur herkent bepaalde vormen van gedrag en de emoties die daarbij horen. Door effectievere communicatie krijgt de rijinstructeur meer keuzevrijheid in het dagelijks leven. Die omschakeling in denken en handelen kan best pittig zijn. Door dit toe te passen groeit het zelfvertrouwen van de leerling. Het resultaat zal merkbaar zijn: het leven verandert in positieve zin. 

De bijscholing bevat veel praktijkoefeningen, vandaar 4 dagdelen.

“Ontwikkel je leerling, ontwikkel eerst jezelf”.

Geldigheid WRM-bijscholing

Deze bijscholing is geldig voor de WRM en telt mee voor 4 dagdelen theoretische bijscholing.

Datum: 29 april en 13 mei 2022
Aantal deelnemers:
minimaal 4 – maximaal 12
Kosten: € 375,- per deelnemer

  • Inclusief studiemateriaal
  • Inclusief schrijfblok en pen
  • Inclusief certificaat van deelname
  • Inclusief koffie/thee/water
  • Inclusief heerlijke lunch
  • Vrijgesteld van BTW
  • Gratis Parkeren
  • Inclusief IBKI-bijdrage van € 21,-

Docent: Miranda Huiberts-Dictus en Marian Verschuren (NLP-trainer)

Leerdoelen bijscholing

  • De rijinstructeur kan verklaren en beschrijven wat de vooronderstellingen van NLP zijn.

  • De rijinstructeur kan ankertechnieken van NLP toepassen tijdens het aanleren van het gewenste rijgedrag bij de leerling.

  • De rijinstructeur kan verklaren wat in het communicatieproces met zijn leerling wordt verstaan onder rapport en HALTO.

  • De rijinstructeur kan verklaren waarvoor VAKOG staat en dit toepassen om het gedrag van zijn leerling positief te beïnvloeden.

  • De rijinstructeur kan de essentie van NLP beschrijven en verklaren.

  • De rijinstructeur kan de vormvoorwaarden benoemen en toepassen om een doelstelling te formuleren.

  • De rijinstructeur kan de vier fasen van leren benoemen.

  • De rijinstructeur kan de index computations benoemen en toepassen op de verschillende stemmingen die de leerling kan hebben.

  • De rijinstructeur kan de logische niveaus benoemen en inzetten om de HS en de GS uit te vragen.

Contact

Miranda Huiberts-Dictus
06 - 38074750 of  0252 - 506928
miranda@mh-rijvaardigadvies.nl

Social Media

Volg je MH-Rijvaardigadvies al?

Belangrijke zaken

Privacyverklaring
Algemene voorwaarden voor:
rijles  •  rijangst  •  (bij)scholing

2013-2021 © MH-Rijvaardigadvies | ontwerp en realisatie LadyLemon